Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2017 10:34 - Само кажи ми Да
Автор: needforspeed Категория: Поезия   
Прочетен: 377 Коментари: 0 Гласове:
1



Само кажи ми Да, Нима ти не разбра, Че  любовта ще победи, Дори и ако не искаш ти!
Нищо че съм проститутка, Нали имам тутурутка! Не се прави на интересен, Животът се мени, не бъди потресен!
Не ме интересува ти с кого си, Не ми задавай и въпроси, Може и да не ме харесваш ти, Това не ме интересува, разбери!
Дай ми твоите пари, Свободата си ми подари, На мене ми служи, И недей се противи!
Душата си ти изпъди, За мен място направи, Нека при теб се нанеса, И всичко осмърдя!
И тогава ще бъде Рай, Септември ще бъде Май, Хармония, любов и мир, Ще се леят те безспир!
Много хубаво ще ни бъде, Любовта ще пребъде! И ако случайно ти смърди, Просто носа си запуши!
Инак, алчен ще си ти, Душата ти вони, Продажник, безродник, гнид, Същински соросоид!
Аз съм жената мъж, И чуй ме отведнъж! Курнелия се аз зова, И мамица ти ще е*а!
Само кажи ми Да! Само кажи ми Да! Само кажи ми Да! Само кажи ми Да! Само кажи ми Да! Само кажи ми Да! Само кажи ми Да! Само кажи ми Да! Само кажи ми Да! Само кажи ми Да!

Боян Таксиров

mutricata.blogspot.bg
 


Тагове:   БСП,   избори,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: needforspeed
Категория: Други
Прочетен: 28165
Постинги: 29
Коментари: 16
Гласове: 12
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930